FAQs
Når og hvor skal jeg delta på det virtuelle løpet?
Det er helt opp til deg selv hvor og når du vil løpe eller gå, rulle eller skli, iløpet av arrangementet. Du kan ta en rute du kjenner, ta turen opp på et fjell, eller gjøre det inne på et treningsstudio.
Når er siste frist for å melde seg på?
Du kan melde deg på helt frem til kl 13.00 på arrangementets siste dag.
Jeg har registrert feil informasjon om meg selv. Hvor endrer jeg dette?
Logg inn på “min side” med passordet du har fått på mail. Der kan du endre alle detaljer du har registrert hos oss.
Hvem kan delta?
Alle kan delta, uansett alder og fysisk form.
Når får jeg produktene jeg har bestilt?
De blir levert hjem til deg av Posten Norge. Vi starter å sende produktene ca 10 dager før løpet, og sender fortløpende helt til alle har fått produktene som er bestilt.
Jeg har ikke fått produktene jeg har bestilt. Hva gjør jeg?
Alle våre produkter blir sendt med brevpost gjennom Posten Norge, så de blir levert i postkassen din. Pakkene kommer levert fra mandag i løpsuken, og blir levert fortløpende. Har du ikke mottatt pakken din, er det bare å ta kontakt med oss på mail eller facebook.
Er det et felles program på det virtuelle løpet?
Du kan delta når du vil, men vi publiserer et program på arrangementets facebookside, med flere aktiviteter igjennom arrangementet.
Kan jeg delta sammen med andre?
Det kan du selvsagt! Og vi håper du gjør det, men ta hensyn til smittevern.
Når kommer startnummeret som jeg skal bruke?
Vi sender deg startnummeret samme uke som arrangementet, slik at du kan printe det ut og ha det klart til arrangementet.
Kan jeg bytte distanse?
Ja, det kan du gjøre på “min side” med passordet du har fått på mail. Der kan du endre alle detaljer du har registrert hos oss.
Jeg kan ikke delta. Hva gjør jeg?
Selg eller gi startnummeret ditt til noen andre som har lyst å delta. Kjøpet er bindende, men er du blitt skadet eller syk, kan vi overføre startnummeret ditt til neste arrangement.
Hvordan registrerer jeg resultatet mitt på et virtuelt arrangement?
Logg på “min side”. Du har fått brukernavn og passord tilsendt fra oss på mail. På den siden du kommer til velger du “min tid”, og legger inn tiden din der.
Jeg har løpt litt for langt/kort - hva gjør jeg?
Tidtakningssystemet vårt regner da ut hva riktig tid er for distansen du har løpt. Pass på å ikke løpe mer enn 200 meter for kort. Da blir du fort disket.
Får man medalje og t-skjorte?
Om du ønsker medalje eller t-skjorte kan du kjøpe dette på “min side”, og vi sender de hjem til deg!
Hvilke andre arrangementer skal dere gjennomføre?
Vi planlegger flere løp og skirenn. Følg med på vår facebook-side eller vårt nyhetsbrev for oppdateringer.
Hvorfor har dere ikke flere distanser?
Savner du en distanse? Tips oss gjerne!
Er det en makstid?
Nei, du kan bruke så lang tid som du ønsker og trenger. Vi kontrollerer alle tider som er mistenkelig raske, så det er ikke vits å bruke sparkesykkelen for å få en god tid;)
Hvor planlegger dere å arrangere fysiske arrangementer i 2021?
Det har vi ikke bestemt enda. Har du lyst at vi skal komme dit du bor? Send oss en mail: hei@norgesmila.no ! Alle tips blir satt pris på, og vi skal gjøre det vi kan for å oppfylle dem.